Voor vragen ben je hier op de juiste pagina. Misschien vind je het antwoord op je vraag hieronder.
Je bent altijd welkom om contact met ons op te nemen via deco.en.zo.info@gmail.com
Wie zijn wij?
Wij zijn moeder en dochter, Sandra en Natasja, met een passie voor creatief bezig zijn.
Hierdoor zijn wij naast onze huidige banen Deco&zo gestart om onze passie te kunnen delen!
Lees meer op wie zijn wij
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Producten die voorradig zijn en op werkdagen vóór 12.00h besteld worden proberen wij dezelfde dag te verwerken.
De gemiddelde verwachte levering is 1-3 werkdagen.
Producten die niet voorradig zijn zullen een langere levertijd hebben. Deze worden speciaal voor jou gemaakt. Hierover zullen wij je per mail aangeven wat de levertijd wordt. Dit hangt af van welk materiaal het product gemaakt wordt en de droogtijd hiervan.
Wat zijn de verzendkosten?
Bestellingen boven de €65,- verzenden wij gratis.
Bestellingen onder de €65,- rekenen wij binnen Nederland €2,95 voor brievenbus pakket en €6,95 voor een gewoon pakket.
De daadwerkelijke verzendkosten zie je staan zodra je verder gaat met bestellen en kiest voor PostNL of DPD. Gratis verzending wordt automatisch berekend.
Waar worden jullie producten van gemaakt?
Het hoofd ingrediënt van onze producten is passie en liefde.
Hoofdzakelijk werken wij met epoxy, acrystal, soja wax en diverse wol. Wij proberen wij elk product aan te geven waar het van gemaakt is.
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Met net zo veel zorg en liefde als de producten gemaakt worden verpakken wij deze. Veel producten zijn breekbaar en zullen extra goed verpakt worden.
Wij hergebruiken dozen, deze zal dus niet in een speciale Deco&zo doos zitten.
Zodra de bestelling is verzonden ontvang je een mail en de track en tracé van PostNL of DPD.
Help mijn bezorgadres is verkeerd.
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Hoe kan ik een bestelling retourneren?
Neem eerst contact op via hallo@deco-zo.nl. Vermeld je naam, ordernummer en eventueel de reden van retour. Je ontvangt dan verdere instructies.
Retouren zonder aanmelding worden niet in behandeling genomen.
Kan ik een product ruilen?
Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Daarna heb je nog 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten terug. Retourkosten zijn voor eigen rekening.
Voorwaarde is dat het product ongebruikt, onbeschadigd en – indien mogelijk – in originele staat en verpakking teruggestuurd wordt. Gepersonaliseerde of hygiënische producten kunnen niet geretourneerd worden.
Hoe kan ik betalen?
U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
- Ideal
- PayPal
- Overboeking
- Klarna
- Pin/contant (uitsluitend alleen bij het afhalen van uw bestelling)
Let op bij het betalen zie je Natasja Geluk staan.